تبلیغات خلاقانه و اهمیت استفاده از آن!
تبلیغات خلاقانه دقیقاً همان چیزی است که هر کسب و کاری برای افزایش فروش و توسعه برند به آن نیاز دارد. موفقیت یک کسب و کار در بیشتر دیده شدن آن نهفته است که نقشی مهم در این موفقیت ایفا می کند.
اگر کسب و کارتان به اندازه کافی دیده نشود، هیچ مشتریای وجود نخواهد داشت. برای رسیدن به این هدف به تبلیغات خلاقانه و برنامه ریزی اصولی برای تاثیرگذاری حداکثری نیاز دارید. تبلیغ هدفمند یکی از مهمترین جنبههای افزایش فروش و توسعه کسب و کار است. تبلیغات خلاق بخشی تاثیرگذار از بازاریابی مدرن امروزی است. این مسیر نه تنها رشد مطلوبی را برای کسب و کارتان فراهم میکند، بلکه هزینه های آن در مقابل سودی که نصیبتان می شود ناچیز است.
دلیل استفاده از تبلیغات خلاق چیست؟
تبلیغاتی که متفاوت ساخته شود، توجه افراد را به خود جلب خواهد نمود. برای موفقیت فروش در یک گروه هدف مشخص ابتدا میبایست بتوان از پس جلبتوجهشان برآمد، فقط در این صورت است که میتوان یک پیام اثربخش به آنها رسانید. بر اساس پژوهش انجامشده در امریکا، یک فرد معمولی در طی یک روز با هزاران تبلیغ مواجه خواهد شد که فقط ۹ مورد توجهاش را جلب خواهد کرد. از این ۹ تبلیغ نیز فقط پیام ۴ یا ۵ تبلیغ را به یاد خواهد آورد.
تبلیغات خلاقانه پتانسیل انتشار گسترده توسط مخاطبان را دارد. و میتواند رونق بینظیری را به کسب و کار دهد. تبلیغات جزئی از بازاریابی است ولی امروزه باید تبلیغ تا اندازهای جذاب و مبتکرانه باشد تا در ذهن مخاطب ماندگار شود.تبلیغاتی که حس خوبی را به بیننده منتقل می کند باعث محبوبیت برند شما خواهد شد. این محبوبیت تاثیر مستقیم بروی بازایابی و فروش گذاشته و مشتریان شما را افزایش می دهد. مجموع این فرآیندها میتواند موفقیت بسیار بالایی را در فروش کسب و کار داشته باشد و خلق درآمد بینظیری را به صورت آیندهدار رقم بزند.
تبلیغ خلاق چه نوع تبلیغی است؟
تبلیغات خلاق تبلیغاتی هستند که در حافظه تصویری بیننده ماندگاری بیشتری داشته باشند. این نوع تبلیغات احساسات بیننده را تحریک و او را به خرید ترغیب می کند. تبلیغ هوشمندانه شبیه یک تبلیغ نیست. تبلیغ خلاق هدفمند عمل کرده و با ایجاد جذابیت بصورت غیر مستقیم اقدام به معرفی یک برند، محصول یا خدمات می کند.
توضیح واضحترش اینه که تبلیغات خلاقانه تبلیغاتی است که ریتم و تصویر آن تا مدتها از ذهن مخاطب پاک نشود. برای مثال تبلیغاتی همانند شهرفرش، ایرانسل، همراه اول، اسنپ و… که تا حدودی میشه گفت از تبلیغاتی استفاده کردن که باعث شده اسمشون تا مدتی توی ذهن مخاطب باقی بمونه که این سبک تبلیغات هوشمندانه با وایرال شدن در بین مردم تاثیرات زیادی به همراه دارد.
و اما سخن آخر
تبلیغات خلاقانه روشی بسیار موثر و هوشمندانه برای کسب بهترین نتایج از تبلیغات است. تبلیغ خلاق کمک میکند از بودجه ی ثابت تبلیغات بازخوردهای چند برابر در فروش و کسب سود داشته باشید. برای بکارگیری این نوع تبلیغات باید اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید. اطلاعاتی که در این مطلب ارائه شده کمک میکند تبلیغات متفاوت با نتایج متفاوت داشته باشید.
از طریق دکمه های زیر میتونید به پیج اینستاگرام و کانال یوتیوب جهت مشاهده آموزشها و به کانال تلگرام جهت دریافت فایلهای تمرین دسترسی داشته باشید، جهت ارتباط با مدرس و پشتیبانی تیکت ارسال بفرمایید!
دیدگاهتان را بنویسید